close




When moonlight crawls along the street

當月光慢慢的照向街道

Chasing away the summer heat
把夏天的炎熱趕走 

Footsteps outside somewhere below
樓下的腳步聲傳來

The world revolves I let it go
世界的轉動我已沒興趣

We build our church above this street
這條街上的這個房間裡,我們建造了自己的教堂

We practice love between these sheets
我們在被單裡反復的練習著愛

The candy sweetness scent of you
你身上如糖果般的香味

It bathes my skin I'm stained by you
滲透著我的身體,我已被你著色

And all I have to do is hold you
我所需要做的只是抱住你

There's a racing in my heart
我心亂如麻

I am barely touching you
可是我還沒有抱緊你呀﹗

*Turn the lights down low
把燈關小

Take it off
把衣服脫掉 

Let me show
讓我呈現 

My love for you
對你的愛 

Insatiable
永遠都不夠 

Turn me on
把我的慾火燃燒起來吧

Never stop
不要停止

Wanna taste every drop
我要感受你的每一滴汗珠 

My love for you
我對你的愛

Insatiable
永遠都不夠

*******************************************************************

The moonlight plays upon your skin
月光照在你的身上

A kiss that lingers takes me in
隨著親吻我慢慢的進入到你的身體 

I fall asleep inside of you
在你身體裡一直停留

There are no words
不需要任何的言語

There's only truth
只有真實情況

Breathe in Breathe out
除了我們的呼吸聲 

There is no sound
沒有任何多餘的聲音 

We move together up and down
我們一起上上下下

We levitate our bodies soar
隨著節奏飛翔

Our feet don't even touch the floor
我們沒有離開過床上 

And nobody knows you like I do
沒有人比我更了解你 

The world doesn't understand
這個世界也許不明白

But I grow stronger in your hands
可是握著你的手我感覺自己變的堅強 (返*)

*******************************************************************

We never sleep we're always holdin' hands
不用睡覺,我們只想一直握著對方的手 

Kissin' for hours talkin' makin' plans
漫長的親吻過後,我們總是說著計劃著未來

I feel like a better man
我覺得自己變的更好

Just being in the same room
雖然一直在同一個房間 

We never sleep there's just so much to do
我們都不想睡覺,因為有太多事情可做

So much to say
太多話可說

Can't close my eyes when I'm with you
跟你在一起我根本就不想閉眼 

Insatiable the way I'm loving you
我對你的愛永遠都不會夠,永遠都不會滿 (返*)


以上資料轉自:
YAHOO 知識+
第一次接觸這首歌時只是單純覺得很好聽
之後和同學聊天時才知道原來這首歌暗藏玄機(笑)
我對西洋的音樂不怎麼了解
不過我卻可以很肯定的說:
戴倫海斯這種有點娘娘的嗓音唱這首歌,真的會讓人很害羞//////

arrow
arrow
    全站熱搜

    skylain 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()