close



When I first saw you I knew nothing's like it used to be
見到你的那一刻我知道一切都不一樣了
For you have got to be the finest thing in history
你絕對是歷史上最棒的東西
The way I feel inside is just so hard to understand
我的內心實在太難懂
You feed my appetite in ways I can't explain
我無法解釋你如何填滿我的欲望
I'll eat you up
我要吃了你
you're not for love
我不該愛你
I'll eat you up
我要吃了你
you're not for love
我不該愛你
woh-oh-oh-oh
I'll eat you up
我要吃了你
woh-oh-oh-oh
So yum,yum
(yum是美味的擬聲詞)
woh-oh-oh-oh
can't get enough
還是不夠
woh-oh-oh-oh-oh-oh
I Think I'm in love
我覺得我陷入了愛河
If you move any closer boy there is no guarantee
如果你再走近點我就不敢保證了
What I will do to you I feel it and it's scarin' me
我感覺並害怕著我將對你做的事
Like I've become some kind of demon in the night
就像我變成了夜裡的惡魔
You look so tastey I could eat you up alive
你看上去如此美味我可以把你活生生吃掉
I'll eat you up
我要吃了你
you're not for love
我不該愛你
I'll eat you up
我要吃了你
you're not for love
我不該愛你
woh-oh-oh-oh
I'll eat you up
我要吃了你
woh-oh-oh-oh
So yum,yum
woh-oh-oh-oh
can't get enough
還是不夠
woh-oh-oh-oh-oh-oh
I Think I'm in love
我覺得我陷入了愛河
I'll eat you up
我要吃了你
you're not for love
我不該愛你
I'll eat you up
我要吃了你
you're not for love
我不該愛你
woh-oh-oh-oh
I'll eat you up
我要吃了你
woh-oh-oh-oh
So yum,yum
woh-oh-oh-oh
can't get enough
還是不夠
woh-oh-oh-oh-oh-oh
I Think I'm in love
我覺得我陷入了愛河
I can't stop thinking about the things I want to do to you
我無法停止想像我想對你做的事
You move any closer you'd be asking for it too
如果你再靠近就代表你也想要
I want your love
我想要你的愛
I need your touch
我需要你的觸摸
So much I think I'm in love
太多讓我覺得我墜入愛河了
I'll eat you up
我要吃了你
you're not for love
我不該愛你
woh-oh-oh-oh
I'll eat you up
我要吃了你
woh-oh-oh-oh
So yum,yum
woh-oh-oh-oh
can't get enough
還是不夠
woh-oh-oh-oh-oh-oh
I Think I'm in love
我覺得我陷入了愛河
I wanna take you to~ my room
我想把你帶到我的房間
I'll eat you up
我要吃了你
I wanna take you to~ my room
我想把你帶到我的房間
woh-oh-oh-oh
I'll eat you up
我要吃了你
woh-oh-oh-oh
So yum,yum
woh-oh-oh-oh
can't get enough
還是不夠
woh-oh-oh-oh-oh-oh
I Think I'm in love
我覺得我陷入了愛河
I'll eat you up
我要吃了你
I'll eat you up
我要吃了你
歌詞引用:知識+

最近有點喜歡BOA(逆奏凱!!!)
會開始注意她是因為看了「永遠」這支MV的關係
「EAT YOU UP」和東方神起的「MIROTIC」都是由同一個作曲團隊製作出來的曲子
我覺得它們的共同點就是:
第一次會聽很怪,之後會覺得很耐聽的類型(討打)
超喜歡這首歌的舞蹈,整個是帥到不行呀
剛聽到歌詞時我一度不敢置信XD
整個是太OVER了太太您說是吧/////XDD(掩面)
這首歌好聽歸好聽,但為了自己生命安全(?)著想
記得不要隨便對人唱唷ˇ

arrow
arrow
    全站熱搜

    skylain 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()